niedziela, 8 września 2013

Harry cz.10

* oczami Harryego*
- kotku co się stało??- zapytałem jej przytulając mocno.
- zobacz na plaat tamtej fani.- pokazałam palcem na obraźliwy plaat z napisem ' Zdzira !!!! Harry jest nasz. odwal sę bo ci coś zrobimy'
- olej je. jesteś przy mnie bezpieczna.- ponownie ja przytuliłem.
załapałem ja za rękę i szybo ruszylisy w strone naszego bloku. zaczęłiśmy biec bo fane było coraz to więcej.
cali zdyszani dotarliśmy do domu.
weszlismy do jej mieszkania by troche odsapnąć.
* oczami Jesy*
- Hey wróciliśmy _ rzuciłas głośno- ale chyba jesteśmy w złym momęcie.- mówiąc to spojrzałas na Nailla miziającego się z Dorotą.
- to może chocmy do mnie xd- powiedizął Harry cudem powstrzymując się od smiechu.
- oj oni tez muszą mieć troche spokoju xd- powiedziałas czochrając jego włosy.
- chcesz cos do picia ?- zapytał.
- nie dzięi chyba że masz Cole ?- podeszłaś do niego wyjmując szlanke z szafki.
- ma mam. nalej sobie :D
nalałas sobie picia i usiadłas na kanapie włączając tv. to co usłyszałas zamórowało cię.
' młoda Gawiazda show biznesu Harry Styles był ostatnio widziany z dwiema ślicznotami. Taylor Swift i Jesy. Fox. obie panie poazały się znim gdy towazyszył mu tłum fanek.

zdecydowanie widać z tórą jest mu lepiej. jego wybranka Jesy z pochodzenia jest polką więc pozdrawiamy wszytsie Polish Directioner. mamy nadzieje że Jerry potrwa ja najdłużej a Haylor juz niiegdy nie powróci. Tay natknęła się an wele hejtów ze stron fanek. jedna że na tt Jes. dostaje coraz więcej Foloowersów i Twittów z miłymi treściami. oby ta dalej.'
- jeny ! zaraz nadejdą Heylor Shipper -.- - powiedziałaś meeega ucieszona.
-- oj tam oj tam. ciesz sie że cb nie uazali w złym świetle. a teraz raze ci sprawdzic tt.- ja powiedizał chłopa ta zrobiłas było tam pełno twittóew typu.
@JesFoxk ochamy ciee !
@JesFox  jestes cudoowna.
i tkiee tam. bardzo się cieszyłaś że cie polubili bo wiedizałas ja kończyły poprzenie partneri Harryego
- Harry zawież mnie do fryzjera !- zażądałas bo cos cię mega natchnęło na nową fryzure.
- oko do Dosi ?- zapytał bo wiiedział ż eprowadzi salon osmetyczny.
- ta. tak do niej.- wzięłąs torebke i ruszyłas w strone drzwi.
 zajechaliście pod salon i Hazz cię wysadzził.
-- dos ja tu zajebiście ładnie ! - powiedziałas przytulając się do niej.
- no nie mówiłam, ci że remont był ??? - zaśmiałą się.

- no to co cie do mnie sprowadza ?- zapytała Doroyyy.
- wiesz tak się jakoś napaliłam na ombree <3 (b nwm jak to sie pisze xd)
- to pod dobry adres trafiłaś.- uśmiechneła się.- siadaj a ja przygotuje wszystko  zaraz przyjde.
dosi zninęła w odchłani zaplecza.
 przyjechała z wózkiem pełnym folii aluminiowej pędzelków loówe prostownic itp.
- oddaje się twojej opiece.- powiedizałas siadając na fotelu i zamyając oczy.
* 2 godziny potem
- ochana zaraz kończe wiec nie otwieraj oczu a ja dam zna Hazzi żeby po cb przyjechał.- zaporoponowała .
- ok. to napisz do niego kończ moja fryzure bo nie moge się już doczekac <3
pomajstrowała cos jesszcze i usłyszałaś głośne twitt.
to był esemes od Loczka.
- kochana harry może przyjśc za godzine bo ma próbę. moge xci przy oazji zrobic jeszcze paznokcie.- powiedizała Docia.
- a własne przypomniało mi sie że tez by się przydały- usmiechnęłas się. pogodzinie wszystko było gotowe.
do salony wszedł Harry.
- ocie ja ty slicznie wyglądasz. Dorota odwliłas kawał dobrej roboty <#
- odwróć sę to na tt wstawe.
'my girl friend's  new ombre har <3 '  tweet. - zakończył czynnośc Harry.

- a paznokc ejaie masz ?? - zapytał .
- a takie :* odpowedzałaś.
- to wracamy do domu ?? - zaproponowałas
- no tak. - odpowedzał Hazzy- a ty o której kończysz.?
- ja juz - odpowedzała Dos.
******************************
wem że długo ne psałam al enestety ne małam czasu wece szkoła...
następny te pewne za tydzeń dodam :(
czytasz zostaw ślad <3 3

1 komentarz:

  1. jestem jaaa. Widzisz jakie zajebiste paznokcie i Ombree robie.? ;P

    OdpowiedzUsuń