poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Always The Best Blogs

Nominację otrzymałam od: http://malikdaughter-tlumaczenie.blogspot.co.uk/

Chciałam Bardzo podziĸować ponieważ to moja pierwsza nominacja i jestem Meeeega szczęśliwa. <3
  Regulamin <3
1.Podziękuj osobie która cię nominowała. 
2.Obserwuj i skomentuj bloga osoby która cię nominowała. 
3.Odpowiedz na pytania. 
4.Napisz 5 ciekawostek o sobie. 
5.Wstaw Always The Best Blogs na swojego bloga
6.Wybierz 10 blogów które według ciebie powinny trafić do konkursu. 
7.Umieść te blogi w tym poście.

Pytania:
1. Co skłoniło cię do napisania bloga.
Odp. Sama radość z czytania innych i pomyślałam że fajnie było by dowiedziec się jak to jest dawać radość z czytania innym.
2.Na czym wzorujesz się pisząc tego bloga.
na innych które czytałam.
3. Jakie są twoje pasie.
Śpiew i taniec.
4.Co uważasz w swoim życia za najważniejsze i dlaczego?
Przyjaźń. bez tego daleko nie zajdziesz. przyjaciele wesprą cię i pomogą w trudnych sprawach.
5.Gdybyś miała jedno życzenie, jaka byłaby twoja prośba?
Chciałabym poznać i zaprzyjaźnić się z chłopakami z One Direction

Blogi które nominuje :
tak naprawde to wszystko nie zajmuje się za bardzo czytaniem blogów bo nie mam czasu. ale uwielbiam je spisać.
 
;D

1 komentarz:

  1. Nominowałam cie na Always The Best Blogs. Informacje znajdziesz na http://onedirection-zakogomnieuwazasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń